Search
Close this search box.
  • Inici
  • Àrea Tercera Edat
  • Servei d’Atenció Telefònica Individualitzada i Guia de Consells i Rutines en Temps de Pandèmia

L’equip de la Regidoria de Tercera Edat, manté en aquests moments una comunicació permanent amb les persones majors usuàries del Centre Municipal de Majors, a través de trucades telefòniques individualitzades.

Amb aquest contacte estret, pretenem oferir-los companyia, atenció i informació durant la pandèmia.

A més de l’interés pel seu estat anímic i salut, se’ls ofereix atenció psicològica, i recullen demandes per a les pròximes programacions/ tallers que es puguen dur a terme una vegada que el nivell d’alerta sanitari ho permeta.

L’atenció psicològica, duta a terme per la psicòloga del centre, Sara Domenech Castellà,a més de ser telefònicament de manera individualitzada, adaptant-se als nous temps, també es realitza a través de plataformes de videoconferència( zoom, google duo etc. )

Actualment hi ha en funcionament 2 Grups setmanals terapèutics d’ajuda mútua a través de zoom.

La Regidoria de Tercera Edat, també ha posat a la disposició de totes les persones interessades el dossier “Xicotets consells i rutines per al manteniment físic, cognitiu i emocional, en temps de pandèmia “, amb alguns exercicis i recomanacions fonamentals perquè puguen posar en pràctica des de les seues cases, fomentant així hàbits positius i proactius en aquests temps.

Qualsevol persona que vulga contactar amb nosotr@s pot fer-ho a través del telèfon i correu electrònic del centre, de dilluns a divendres en horari d’atenció al públic, de 9.00 a 14: 00 hores.

Teléfono 966010440

Email: centrodemayores@santjoandalacant.es

Hem elaborat una guia per a ajudar a afrontar tota aquesta situació que la presentem en dos formats:

També hem elaborat la guia en format vídeo, per si vol visualitzar-ho, i podrà detindre les pàgines per a llegir-les, prement la tecla de pausa tecla pausa en el reproductor del vídeo. Per a reproduir-ho, marmitó sobre la imatge.