Amb el resultat de cadascuna de les assemblees hem elaborat un document conjunt. Hem sumat la puntuació de les propostes per a conèixer quina ha rebut més suport. En aquest document trobareu dues xifres en el marge esquerre: la primera xifra indica l’ordre, la segona el nombre total de la puntuació rebuda.
Aquests dos documents han sigut lliurats als regidors i regidores per a donar començament a la fase de l’informe tècnic de cadascuna d’elles. Com ja avancem en el procés dels Pressupostos Participatius ’16, en aquest informe es farà referència a la viabilitat, els recursos econòmics i humans necessaris, la realització temporal prevista, etc. Aquesta serà la informació que lliurarem a les persones que us heu presentat com a representants, als qui us citarem per a la constitució de la Taula de Pressupostos Participatius (on es negocien les diferents propostes amb els regidors). Aquestes reunions estan previstes per a la setmana que ve, en el moment en què tinguem data i hora us ho farem saber.
A mesura que anem avançant en el procés us anirem informant. També anirem pujant tota la documentació a la pàgina web de l’ajuntament.
Per a qualsevol consulta, no dubteu a posar-vos en contacte l’àrea de Participació Ciutadana, a través de participa@santjoandalacant.es o en el tlf 966 013 125.
Una vegada més, moltes gràcies per la vostra participació.