Search
Close this search box.

Taller de Merchandasing i Màrqueting Sensorial en el Punt de Venda SANT JOAN D’ALACANT

26 i 27 d’Octubre de 2016
CENTRE MUNICIPAL DE MAJORS "SALVADOR GOSALBEZ ALBEROLA " – Aula 2 C/ San Miguel de Tarassona, 16

De 15:00h a 17:00h

 

Els consumidors en l’actualitat no solament es fixen en el preu del producte, sinó també en la vivència que ofereix durant la seua adquisició i al llarg del seu consum, és a dir, si el producte o servei brinda una experiència agradable i el client s’identifica amb aquesta. 

Partint de la idea que el client constantment està percebent colors, formes, percepcions auditives, olfactòries, tàctils i visuals, cada vegada més empreses integren accions de màrqueting sensorial a les seues estratègies de comunicació, des de les seues campanyes publicitàries fins a les experiències en el punt de venda, ja siga amb el so, la llum o la interacció virtual, aconseguint que el consumidor visca una experiència agradable, s’identifique i reconega la marca.

Dirigit a: Comerciants, emprats de comerç i emprenedors del sector comercial minorista

Programa: 
– Visual merchandasing i màrqueting sensorial.
– La vista com a element base.
– El so com a motivador de compra.
– L’olfacte com a recordatori primari.
– El gust, aqueix gran aliat.
– Toc la nostra qualitat i gaudi.
– Beneficis de la barreja de totes sensacions: creadors d’experiències
Professorat: Miguel Sánchez Llic. Publicitat i Relacions Públiques . Professor de Màrqueting Internacional

INSCRIPCIÓ ONLINE : FORMULARI