Search
Close this search box.
  • Inicio
  • Sense categoritzar
  • L’Ajuntament vol donar-li visibilitat turística al municipi amb un logo, un eslògan, un fullet promocional i una nova pàgina web

L’Ajuntament vol donar-li visibilitat turística al municipi amb un logo, un eslògan, un fullet promocional i una nova pàgina web

Des de hui, 4 de març, l’Ajuntament de Sant Joan d’Alacant té un nou logotip turístic, que ve acompanyat d’un eslògan amb un missatge directe i molt definit de les possibilitats de la localitat. ‘Prop de tot’ és el ‘claim’ creat per la Regidoria, amb el que es pretenen difondre les excel•lències o qualitats de Sant Joan. El logotip i l’eslògan es van a difondre per diversos suports promocionals, tant de caràcter off line, com és un fullet publicitari en paper, com de tipus on ‘line’, començant per una pàgina web que no presenta cap dubte en qualsevol dels seus dos dominis d’Internet: www.turismosantjoan.es www.turismosantjoan.com. L’accés a esta web i tots els seus continguts serà possible a partir de juny.
Este migdia ha tingut lloc en l’Ajuntament de Sant Joan la roda de premsa on s’han donat a conéixer estes ferramentes de promoció turística. A la roda de premsa han assistit l’alcalde de Sant Joan, Jaume Blanc, la regidora de Turisme, Anaí Carreño, i els creadors del fullet turístic i dels continguts de la futura pàgina web, Verónica Quiles i Miguel Martínez (de l’empresa d’investigació paisatgística i patrimonial Calidoscopi Estudi).
El nou logotip, és una imatge molt mediterrània i fresca, que evoca un lloc on disfrutar. Tot això amb una tipografia senzilla, de traç gros i una icona central -la palmera- que anuncia clarament el clima i el lloc en què estem. La imatge és compacta, funciona amb qualsevol color i és eficaç sobretot tipus de suports. En breu esta imatge es convertirà en un referent identitari per a la ciutat, per tots reconeguda. El dissenyador de la marca turística ha sigut Raúl Barceló, de l’empresa Añade.


I l’eslògan ‘Prop de tot’ indica que Sant Joan d’Alacant té tot allò que un visitant pot desitjar. Està prop de la platja, prop de la muntanya, prop de qualsevol servici comercial que desitge, prop de la naturalesa, prop de la cultura, prop de l’esport, prop d’amplis servicis sanitaris, de la universitat, prop per a conéixer les nostres tradicions, els nostres festejos que són molts, la nostra gastronomia i prop del gran talent que oferixen les associacions locals del nostre poble.

La responsable municipal de Turisme, Anaí Carreño, hi ha assenyalat que hui és "un dia important per al turisme en la nostra localitat, perquè iniciem amb la presentació d’esta marca turística i l’eslògan ‘Prop de tot’ una nova etapa de visibilitat del turisme en Sant Joan, inexistent fins a la data. Una de les labors que vaig assumir després d’aterrar en esta regidoria va ser la de conéixer en profunditat el treball realitzat en els últims anys en relació a este àrea i vaig descobrir que a pesar de comptar amb un patrimoni material i immaterial prou important per a una localitat tan xicoteta com la nostra, no havíem sigut capaços de posar en valor estos reclams turístics i que era la meua comesa buscar la formula més apropiada de donar-li la importància que es mereix el nostre poble, les nostres tradicions i les nostres gents".
Segons l’opinió d’Anaí Carreño, "que el turisme és un dels motors més importants de l’economia no ho pot discutir ningú, per això devem emfatitzar tots els recursos locals que tenim i buscar la manera més eficaç de generar i definir atractius turístics que generen experiències inoblidables per als visitants de la nostra localitat".
"Identificar els nostres senyals identitaris no ha sigut fàcil. Per això, estem treballant des de la transversalitat de totes les àrees per a crear el camí més adequat, que ens impulse com a destinació turística i reclam per a visitants i viatgers. Per tant, hem començat una tasca d’estudi minuciós de totes les àrees que influïxen en el turisme local, per a aconseguir la nostra comesa i traçarem en una web turística, tots els camps d’actuació, des de l’exposició patrimonial i festera, cultural, esportiva, sanitària, mediambiental, gastronòmica, comercial, hotelera, els allotjaments i unes quantes rutes amb encant que faran atractives les nostres propostes turístiques futures", ha afegit la regidora de Turisme.
I la primera pedra en eixe camí s’inicia amb esta marca turística que hui s’ha presentat. Perquè Sant Joan d’Alacant està ‘Prop de tot’.