L’Ajuntament de Sant Joan vol fer arribar al ciutadà com contactar amb l’empresa Llega800, que és l’encarregada de resoldre qualsevol tipus d’afectació que puga produir-se a qualsevol usuari de TDT i en qualsevol punt del territori nacional que es veja afectat per este motiu.
Este procediment d’actuació habilita un telèfon d’atenció gratuït i una pàgina web, a la qual poden recórrer tots els usuaris per a sol•licitar l’actuació en les seues instal•lacions per a la solució de les afectacions de manera que puga restablir-se el servici TDT amb total normalitat.
El número d’atenció gratuït per als ciutadans és 900 833 999. I la pàgina web posada a disposició dels ciutadans és www.llega800.es
Amb el fi de donar a conéixer l’existència d’un número de telèfon gratuït a què recórrer, el pla d’actuació acordat arreplega la comunicació de forma prèvia a l’inici de la prestació dels servicis sobre les vivendes que potencialment poden veure’s més afectades el trobar-se situades entre les estacions radioelèctriques que incorporen estos nous servicis i els centres emissors TDT.
Esta comunicació es realitzarà de forma individualitzada per mitjà de la bústia i de forma prèvia a l’encesa, indicant tant el telèfon gratuït a què poden
Recórrer així com la pàgina web on trobar tota la informació respecte d’això.
A més, sobre les zones de cobertura de les estacions base una vegada iniciada la prestació dels servicis, caldrà ajustar-se qualsevol sol•licitud de solució d’afectació que presenten els ciutadans, sent ateses immediatament i amb la màxima celeritat.
Una vegada rebuda la notificació de l’afectació per part dels usuaris de TDT, un tècnic qualificat es desplaçarà allí on s’haja detectat l’afectació i procedirà a realitzar les labors de condicionament necessàries per a resoldre les esmentades afectacions. Tot això sense cap cost per a l’usuari.