L’Agència de Desenvolupament Local de Sant Joan d’Alacant (ADL), dependent de la regidoria de Desenvolupament Local, Emprenedoria i Ocupació, ha publicat aquest mes de març el primer exemplar del butlletí de l’entitat, dedicat a prestar servei als demandants d’ocupació, emprenedors i empreses.
Es tracta del primer butlletí que es publica a l’ajuntament de Sant Joan d’Alacant i que compleix amb la funció principal de promocionar les activitats que es duen a terme en l’Agència de Desenvolupament Local. Aquestes inclouen la informació sobre ofertes d’ocupació i formació, notícies d’actualitat, o qualsevol novetat relacionada amb el mercat laboral i empresarial, abordant les principals àrees d’ocupació, emprenedors i empreses. El número u del butlletí ha sigut publicat aquest dijous 29 de març. Aquest ha sigut difós en la seua versió impresa, que es pot prendre a l’Agència de Desenvolupament Local (Plaça d’Espanya 1, 03550. Planta baixa, Ajuntament Sant Joan d’Alacant), i en versió digital, per a tots/es aquells/es que estiguen inscrits/es en la mateixa. Els demandants d’ocupació, emprenedors i empreses han sigut notificats a través del correu electrònic adl@santjoandalacant.es i per via whatsapp. Aquest butlletí, amb tiratge quinzenal, és una iniciativa de la regidoria de Desenvolupament Local, Emprenedoria i Ocupació de la qual és responsable Antoni Manel Giner, i de la qual depèn l’ADL de Sant Joan.
“En la creença i convenciment que tot esforç és poc per lluitar contra la desocupació, hem fet un pas més i amb l’esforç que suposa una publicació quinzenal, d’elaboració pròpia des de l’ADL, apropem encara més als nostres aturats i aturades les ofertes més recents i interessants, així com la formació gratuïta que s’imparteix des de sindicats i cambra de comerç, a treballadors, emprenedors i empreses. Sempre en un intent de seguir reduint les taxes d’atur a Sant Joan com hem fet de forma continuada des de 2015”, ha destacat el regidor de Desenvolupament Local, Antoni Manel.
El passat 16 de març va ser publicat, tant en la seua versió digital com impresa, el tiratge inicial amb el número zero del butlletí a manera de prova. Per al mateix van ser impresos un total de 200 exemplars que es van distribuir entre l’ajuntament i les oficines municipals. L’acceptació que ha tingut aquest butlletí, esgotant totes les impressions, posa de manifest la necessitat d’aquesta iniciativa. Les estadístiques quant a la versió digital llancen, així mateix, resultats favorables amb un 46’5% en l’indicador d’obertures en tan sols 12 dies.