Search
Close this search box.

ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA

L’Ajuntament de Sant Joan d’Alacant es converteix en una administració sense tants "papers". A principis del mes de gener, el Consistori va començar la seva adaptació a l’administració electrònica a través del pla de modernització que impulsa la Diputació d’Alacant.

Tots els departaments aniran passant pel curs de formació que s’estarà impartint fins a la primera setmana de febrer. D’aquesta forma, la Central de la Policia Local acollia dilluns passat un d’aquests cursos per instruir als agents en les noves tècniques.

I és que han de rebre aquesta formació tots aquells empleats municipals que duen a terme el seu treball elaborant informes d’expedients, signant a bolígraf els diferents procediments administratius o manipulant documents amb registre d’entrada i sortida, per exemple. Unes accions que ara passaran a executar-se de forma electrònica a través de la plataforma web “Gestiona”.

“El nou sistema s’aplicarà també per facilitar als ciutadans el contacte amb l’Ajuntament, permetent-los realitzar més gestions en menys temps i de manera més senzilla”, assegura l’edil d’Hisenda i Règim Interior, Modest Baeza. El padró municipal i el tauler d’anuncis o notificacions, així com les consultes de l’estat de les seves peticions, són altres accions que els ciutadans podran desenvolupar a través d’aquesta seu electrònica.