Search
Close this search box.

PREINSCIPCIÓ EN EL CAMPAMENT D’ESTIU DE FONTÉS (CASTALLA), ORGANITZAT PER LES REGIDORIES D’ESPORTS I IGUALTAT

L’Ajuntament de Sant Joan d’Alacant oferix un campament d’una setmana de duració (5 dies i 4 nits), que es desenvoluparà en les instal·lacions de Fontés (Castalla).

ACTIVITAT:

CAMPAMENT D’ESTIU: Del 26 al 30 d’agost de 2024, per a xiquetes i xiquets nascuts/as entre 2010 i 2016, tots dos inclusivament. Horari: Eixida el dilluns 26 a les 9.00 h i retorn el divendres 30 a les 17.00 h (aproximadament).
NOTA: En tots dos casos, el punt de trobada per a eixides i arribades serà el Poliesportiu Municipal.

Els REQUISITS de participació són els següents:

• Edat: menors nascuts/as entre els anys 2010 i 2016, tots dos inclusivament.
• Estar empadronat/a en el municipi de Sant Joan d’Alacant. No serà necessària la concurrència d’este requisit quan es tracte menors no empadronats/as en el municipi que estiguen escolaritzats/as en els centres educatius del mateix mentres existisquen vacants.
*La presentació de la sol·licitud implica l’autorització a favor de l’Ajuntament de Sant Joan d’Alacant per a comprovar d’ofici estos requisits.

La falta de compliment d’algun/s dels requisits anteriors donarà lloc a la inadmissió de la sol·licitud.
El nombre de places previstes són limitades. Així mateix, en cas que les sol·licituds siguen superiors a l’oferta, es tindran en compte els següents criteris de selecció:

 Els/les progenitors/es, o si és el cas, els representants legals han de trobar-se en situació laboral activa amb horari coincident amb el del servici del campament d’estiu.

Si fins i tot aplicant el requisit addicional de situació laboral activa no hi haguera places suficients per a atendre la demanda s’atendrà el nivell de renda de la unitat familiar o de convivència, considerant els ingressos bruts.
En cas de ser necessària la baremació es recorrerà a una Comissió de valoració constituïda per a tal fi.

TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS I DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:

El termini de presentació de sol·licituds serà des del dia 24 de juliol a les 9.00 h i fins al 31 de juliol a les 13 hores, i es duran a terme a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Sant Joan d’Alacant (amb certificat digital) o l’oficial del OMAC.

Es presentarà una sol·licitud per cada menor.Esta sol·licitud s’acompanyarà la següent documentació:

– Fotocòpia del DNI/NIE/PASSAPORT de la persona sol·licitant o progenitor/a 1.
– Fotocòpia del DNI/NIE/PASSAPORT de la persona sol·licitant o progenitor/a 2.
– Fotocòpia del llibre de família o certificat de naixement.
– En cas de separació de fet o de dret o divorci dels progenitors s’aportarà conveni regulador o resolució judicial corresponent.
– Certificat laboral de tots dos progenitors.
– Declaració de la renda de tots/as els membres del nucli de convivència o certificat de l’IRPF de l’Agència Tributària, o bé el certificat negatiu de pensions de la seguretat social. corresponent a l’exercici de 2023 (presentada l’any 2024).
– En supòsits de no empadronament s’aportarà justificant de matrícula en centre de Sant Joan d’Alacant.

PREU DE L’ACTIVITAT:

  • Menor empadronat/a en el municipi 50€ plaça (IVA inclòs).
  • Menor no empadronat/a en el municipi 185€ plaça (IVA inclòs).

Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i comprovats els requisits exigits, s’elaboraran les llistes provisionals, atorgant-se un termini de 3 dies hàbils per a al·legacions i esmenes.
Després de la publicació del llistat definitiu s’informarà de la manera de realitzar la inscripció amb l’empresa adjudicatària, i on s’efectuarà el pagament per a la confirmació de la plaça.

Arxius Adjunts