De conformitat amb el que es preveu en l’article 133.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, amb l’objectiu de millorar la participació de la ciutadania en el procediment d’elaboració de normes, amb caràcter previ a l’elaboració del projecte d’Ordenances fiscals per a:
– Imposició d’una taxa per participar en proves selectives de personal.
– Imposició d’una taxa per l’expedició de documents.
Es recapta l’opinió de totes aquelles persones que desitgen realitzar aportacions sobre:
a) Els problemes que es pretenen solucionar amb la iniciativa.
b) La necessitat i oportunitat de la seua aprovació.
c) Els objectius de la norma.
d) Les possibles solucions alternatives reguladores i no reguladores.
Amb la iniciativa municipal es pretén:
a) Que les despeses generades per les actuacions administratives siguen sufragats, si més no siga en una part, per aquelles persones o organitzacions que els generen.
b) Les ordenances que es pretén aprovar porten molts anys regint en la pràctica totalitat dels Ajuntaments similars al nostre.
c) Per un criteri de justícia aquells que generen una activitat administrativa han d’aportar més que la resta de ciutadans o organitzacions que no la generen.
d) No es contemplen altres possibilitats que no siguen fer recaure sobre el pressupost general la totalitat de les despeses administratives citades.
Les persones, organitzacions i associacions que així ho consideren poden fer arribar les seues opinions sobre els aspectes plantejats a través del Registre General, en la seu electrònica o presencialment en les oficines municipals. Per a això s’obri el termini de vint dies a comptar des de l’endemà al de publicació del present anunci en la web municipal.