‘Document del mes’ és una iniciativa que té la finalitat de mostrar un document de l’Arxiu Municipal representatiu dels fons documentals que en ell es conserven. Al costat de la reproducció del document, oferim la seua descripció arxivística i una breu contextualització del mateix, sempre en un sentit divulgatiu.
Una de les funcions de l’Arxiu Municipal és difondre la riquesa documental que custodia i contribuir al fet que la ciutadania en general i els investigadors en particular s’interessen pels documents conservats en l’arxiu.
El passat mes de setembre, coincidint amb la celebració de les Festes del Crist, el document del mes es va dedicar a l’expedient instat per la Junta de Penyes al juliol de 1983, sol·licitant a l’ajuntament el vistiplau per a la creació i l’emplaçament de les recentment creades penyes. Es recorda, 28 anys després, com van ser els inicis de les penyes i de la Junta de Penyes. Aquesta exposició podrà visitar-se fins al 7 d’octubre ja que encara s’està preparant l’exposició del document per a aquest mes, que estarà dedicada a l’AC Lloixa, amb motiu del seu 30 aniversari.
Més informació:
Centre Cultural Sant Joan d’Alacant
Av. Rambla de la Llibertat, nº 22
03550 Sant Joan d’Alacant
Telèfon: 966 389 740
archivo@santjoandalacant.es