Fins al 28 de juny, els clients que compren en un mínim de tres botigues opten al sorteig de regals donats pels establiments adherits
El Shopping Tour torna a Sant Joan. Sota el lema ‘Comprar a Sant Joan té premi’, es posa en marxa la huitena edició de la iniciativa Shopping Tour, la ruta de foment de compres en establiments comercials de la localitat. Aquesta campanya, organitzada per la Regidoria de Comerç, en col·laboració amb l’Associació de Comerciants de Sant Joan, va deixar de realitzar-se en 2019, i ara torna amb un total de 122 establiments adherits. Cadascun d’ells oferirà un regal que serà sortejat després de finalitzar la campanya comercial entre els clients que hagen realitzats compres en aquests negocis.
Aquest matí s’han presentat les característiques de la campanya a l’Ajuntament de Sant Joan. En la roda de premsa han participat la regidor de Comerç, Charo Tomás, i el vicepresident de l’Associació de Comerciants, José Miguel Gosálvez. L’objectiu del Shopping Tour 2023 és incrementar les vendes i evitar la fugida de la despesa cap a altres poblacions. La data per a aquesta nova edició comprén del 28 d’abril de 2023 al 28 de juny, i el format és el mateix d’ocasions anteriors. El comprador ha d’emplenar una cartilla que es facilita a les botigues. A cada compra li correspon un segell, i amb tres segells diferents ja es pot participar en el sorteig. Les targetes es depositaran en una urna específica situada en l’Agència d’Ocupació i Desenvolupament Local (ADL), situada en la primera planta de l’Ajuntament de Sant Joan. Entre totes les targetes recollides se sortejaran una gran varietat de premis i regals per als clients participants, donats pels establiments adherits. El sorteig públic de premis es realitzarà a l’Ajuntament de Sant Joan d’Alacant el dia 3 de juliol de 2023.
Per a difondre aquesta campanya, s’ha distribuït divers material gràfic, com posters, targetes Shopping Tour, díptics amb la relació de comerços ordenats per activitats i adhesius identificatius per a aparador dels establiments adherits. A més, es realitzarà un vídeo promocional de cada establiment participant.
A aquesta campanya comercial s’han adherit 122 establiments de diferents sectors com l’alimentació i cellers, activitats sanitàries, bricolatge i recanvis d’automòbil, clíniques veterinàries i perruqueries canines, confiteries i fleques, dietètica i nutrició, decoració, mobles i moda llar, floristeries, fotografia, informàtica, telefonia i comunicacions, joieries i rellotgeries, moda, calçat i complements, moda infantil i accessoris, òptiques, perruqueries i salons d’estètica, perruqueries i salons d’estètica.