L’Associació de Comerciants, Professionals i Afins de Sant Joan d’Alacant, ACEA, junt amb la regidoria de Comerç de l’Ajuntament de Sant Joan d’Alacant presenten la nova campanya comercial ‘Connexió Premium’ per a incentivar el comerç local.
El president de l’Associació de Comerciant, Armando Peñalver, i la regidora de Comerç, Vanessa Romá, han presentat aquest matí durant una conferència de premsa la nova campanya realitzada per la Confederació de Comerciants i Autònoms de la Comunitat Valenciana (COVACO) ‘Connexió Premium’. Aquesta campanya, a la qual s’ha adherit recentment l’associació, cerca incentivar el comerç local. Per a açò es promocionarà un gremi cada mes, des d’abril fins al novembre, a través de les diferents accions comunicatives de COVACO. A més, cada comerç associat podrà lluir un distintiu en el seu aparador certificant l’experiència i qualitat del negoci. “És una campanya de conciliació dels beneficis de comprar a nivell local”, ha assenyalat Peñalver. Els clients seran obsequiats, així mateix, per la relació amb els diferents comerços (Connexió Premium) a través de diversos imants identificatius de cada gremi.
La campanya ha començat aquest mes d’abril amb la promoció del sector Llibreria i Papereries. El mes de maig es promocionarà Moda i Complements; al juny, Alimentació; al juliol, Oci i Restauració; al setembre, Serveis; a l’octubre, Salut i Bellesa; i al novembre, Llar i Decoració. El mes d’agost hi haurà un descans a Sant Joan amb motiu de la temporada estival. La regidora de Comerç, Vanessa Romá ha aprofitat per a “animar a tota la gent a seguir consumint i seguir mantenint el nostre municipi a l’avantguarda del comerç”.