Search
Close this search box.

TAPAPORTE AMB SMARTPHONE

L’Ajuntament de Sant Joan d’Alacant va presentar en els jardins del complex de Previsió Sanitària Nacional (PSN) a Sant Joan d’Alacant una nova edició de la campanya gastronòmica ‘Tapaporte’ i la ruta comercial ‘Shopping Tour’. Ambdues iniciatives es duran a terme des de l’11 d’abril fins al 15 de juny, amb nombroses ofertes en hostaleria i tot tipus de sectors comercials. Una acció que enguany explica a més amb una aplicació de telèfon mòbil per al ‘Tapaporte’ on consultar la ruta de locals o els ingredients de cada tapa, a través de la págnia web "tapaporte.com.es".

En el cas del ‘Tapaporte, el consumidor haurà de completar una cartilla amb 10 segells diferents, la meitat que en anys anteriors i per tant sent més fàcil obtenir el premi. Els segells es podran aconseguir en qualsevol dels bars i restaurants participants en demanar una canya o refresc juntament amb una tapa, tot al preu de 2€.

Amb aquesta consumició, el client té dret a un encuny en la seua cartilla. Enguany, a més, participen 4 pubs que realitzaran un cocktail com a consumició vàlida per a aquesta campanya. Una vegada aconseguits els deu encunys diferents, caldrà afegir el veredicte sobre quin ha sigut la millor tapa i dipositar aquesta cartilla en l’Agència de Desenvolupament Local, en el número 1 de la Plaça d’Espanya, però també es podrà dipositar en cadascun dels establiments participants.

Les 50 primeres persones que completen aquests passos, rebran una samarreta. A més, tots els participants entraran en el sorteig d’un sopar per a dues persones, un sopar per cada establiment. Per la seua banda, els pubs sortejaran 4 consumicions. No obstant açò, el premi més important serà el sorteig d’un viatge de finalització de setmana per a dues persones, premi que se sortejarà entre totes les persones que completen la seua ‘Tapaporte’.

Aprofitant aquest període que actua com un fort reclam per als visitants, es continua amb una altra atractiva idea amb la qual fomentar el consum en la localitat que consistent en una ruta de compres. Així, coincidint amb aquest període i per a aconseguir la sinergia entre els diferents sectors comercials, es duu a terme també el ja popular ‘ShoppingTour’. A aquesta campanya s’han adherit 125 comerços o empreses que arribaran a repartir fins a 2.500€ en premis.

Cada establiment participant ofereix un regal del seu negoci per al sorteig final que es realitzarà entre els clients que, en el període estipulat, acrediten haver realitzat 10 compres en 10 establiments diferents dels integrants en la iniciativa. El sistema serà anar afegint a la targeta ‘ShoppingTour’ un adhesiu numerat que cada comerç facilitarà quan s’haja fet la compra.


Cada comerç participant regalarà un xec per valor de 20€ que serà sortejat entre totes les cartilles dipositades en l’urna que disposarà cada establiment. Els xecs hauran de ser canviats en aqueix mateix lloc per la persona agraciada en el sorteig.