L’Ajuntament de Sant Joan d’Alacant va presentar en els jardins del complex de Previsió Sanitària Nacional (PSN) a Sant Joan d’Alacant una nova edició de la campanya gastronòmica ‘Tapaporte’ i la ruta comercial ‘ShoppingTour’. Ambdues iniciatives es duran a terme des del 6 d’abril fins al 6 de juny, dos mesos amb nombroses ofertes en hostaleria i tot tipus de sectors.
En el cas del ‘Tapaporte’, el consumidor haurà de completar una cartilla amb 10 segells de 10 establiments diferents. Aquests encunys es podran aconseguir en qualsevol dels 43 bars i restaurants participants, demanant una canya o refresc juntament amb la seua corresponent tapa, tot açò al preu de 2€.
Amb aquesta consumició, el client té dret a un encuny en la seua cartilla. Participen a més 4 pubs que realitzaran un cocktail com a consumició vàlida per a aquesta campanya. Una vegada aconseguits els deu segells diferents, caldrà afegir el veredicte sobre quin ha sigut la millor tapa per a així dipositar la cartilla en una urna que haurà situada en cada establiment participant.
Tots els participants entraran en el sorteig d’un sopar per a dues persones, un sopar per cada establiment. Per la seua banda, els pubs sortejaran 4 consumicions. No obstant açò, el premi més important serà el sorteig d’un viatge de finalització de setmana per a dues persones, premi que se sortejarà entre totes les persones que completen la seua ‘Tapaporte’.
Aprofitant aquest període que actua com un fort reclam per als veïns i visitants, es continua amb una altra atractiva idea amb la qual fomentar el consum en el comerç de la localitat. Es tracta d’una ruta de compres que es duu a terme coincidint també amb aquest període i amb l’objectiu d’aconseguir sinergies entre els diferents sectors comercials. Al ‘ShoppingTour’ s’han adherit 133 comerços o empreses que arribaran a repartir fins a 2.500€ en premis.
Cada establiment participant ofereix un regal del seu negoci per a un sorteig final que es realitzarà entre els clients de totes les tendes. Clients que, en el període estipulat, acrediten haver realitzat 10 compres en 10 establiments diferents dels integrants en la iniciativa. El sistema serà anar afegint a la targeta ‘ShoppingTour’ un adhesiu numerat que cada comerç facilitarà quan s’haja fet la compra.
Cada comerç participant regalarà també un xec per valor de 20%o20AC que serà sortejat entre totes les cartilles dipositades en l’urna de cada establiment. Els xecs hauran de ser canviats en aqueix mateix lloc per la persona agraciada en el sorteig.
Un moment de la roda de premsa amb Ana Ballenilla, Cap del Servei de Comerç i Consum de la Direcció territorial d’Alacant per a la Consellería d’Economia, Indústria, Turisme i Ocupació; l’alcalde Manuel Aracil; l’edil de Comerç i Mercat, Charo Tomás; i el president de l’associació de comerciants, Armando Peñalver.